پروازهاي شيراز به لامرد از سرگرفته شد

پروازهاي شيراز به لامرد و بالعکس پس از چندين ماه وقفه، يکشنبه ۱۳ آبان ۹۷ با انجام نخستين پرواز شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي (هما) از سرگرفته شد.

مدير فرودگاه بين المللي لامرد، در اين زمينه به خبرنگار ايرنا گفت: براي برقراري اين پروازها پيگيري هاي متعددي انجام شد که در نهايت روز گذشته نخستين پرواز ساعت ۹ صبح فرودگاه شيراز را به مقصد فرودگاه لامرد ترک کرد و در ميان استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه لامرد شد.

پرويز ميري افزود: بر اين اساس، يکشنبه و سه شنبه هر هفته شاهد انجام پروازهاي شيراز به لامرد در ساعت ۹ صبح و لامرد به شيراز در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح خواهيم بود.

وي اظهار داشت: هم اينک ۲ پرواز هواپيمايي ماهان نيز جمعه و سه شنبه از تهران به لامرد و بالعکس انجام مي شود که به دنبال افزودن يک پرواز ديگر در روزهاي يکشنبه بين تهران و لامرد به وسيله هواپيمايي ماهان هستيم.

او ادامه داد: علاوه بر برقراري پروازهاي شيراز – لامرد، برقراري و از سرگيري پروازهاي خارجي از لامرد به دوحه، مسقط و کويت را نيز در دستور کار داريم.

ميري گفت: بر اين اساس، درخواست هاي خود در اين زمينه را به شرکت هاي هواپيمايي ايران اير و ماهان ارائه کرده ايم.

مدير فرودگاه بين المللي لامرد، درباره اقدامات عمراني در اين فرودگاه هم گفت: در کنار افزايش تعداد پروازها، اقدامات خوبي نيز در زمينه توسعه فرودگاه انجام شده که از جمله مي توان به ساخت ترمينال جديد پروازي که در آستانه بهره برداري قرار دارد و همچنين پروژه هاي ديوار حفاظتي و تکميل طرح هاي پروازي اشاره کرد.

وي ادامه داد: همچنين تجهيزات ناوبري مدرن نيز براي فرودگاه لامرد خريداري شده که هم اينک در مرحله برنامه ريزي نصب قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *