افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان مُهر به سه نفر

طلوع لامرد و مهر/ رییس شبکه بهداشت و درمان مهر هشدار داد در صورتیکه مردم شهرستان مهر تذکرات پی در پی حوزه سلامت را نادیده بگیرند مقابله با شیوع و کنترل بیماری کرونا امکان پذیر نیست.
به گزارش مهرستان به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر سید حسن خلیلی با اعلام این خبر گفت: به محض دریافت پاسخ مثبت تست کرونای ۲ تن دیگر از افراد مشکوک ساکن در شهرستان مهر، تیم واکنش سریع شبکه بهداشت و درمان با همراهی نیروهای فرماندهی انتظامی و سپاه و بسیج جهت اقدامات لازم در محل سکونت این بیماران حاضر شده و از دیگر مواجهان با این بیماران نمونه گیری کرده اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر هشدار داد: بیماری کرونا حتی از بیمار در حال بهبود که دوره درمان و قرنطینه را طی می کند نیز به راحتی قابل انتقال است.
وی با اشاره به جوابگو نبود ظرفیت و تجهیزات بهداشتی و درمانی شهرستان مهر برای مقابله با گسترش بیماری کرونا تصریح کرد: هر چند خوشبختانه تعدادی از پاسخ های واصله منفی بوده است اما هنوز پاسخ تعدادی از تست ها و نمونه های مشکوک ارسال شده به آزمایشگاه مرکزی استان دریافت نشده است.
سیدحسن خلیلی مؤکداً گفت: مردم شریف شهرستان مهر بدون پرداختن به حواشی و اخبار کذب منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در شرایط کنونی، فقط بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس متمرکز شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *